با سلام به کابران عزیزان هوم راس کالا،لطفا قبل از ثبت سفارش استعلام قیمت و موجودی بگیرید.سپاس

بهترین سشوار خانگی و حرفه ای در جهان

والرا

بهترین سشوار خانگی و حرفه ای جهان :

شروع یک امپراطوری:

برند والرا یکی از قدیمی ترین برند های کشور سوئیس میباشد که در زمینه های مختلفی فعالیت میکند.بیایید به سال 1955 برگردیم، زمانی که گوستاوو سورسینا 30 ساله تصمیم گرفت یک ماجراجویی و یک کسب و کار جدید را برای خود شروع کند و آن را در زیر زمین یک خانه کوچیک در شهر میلان بنیان نمود. او این استارت آپ کوچک را به نام SOREL آغاز کرد و شروع به تولید سشوار و سایر لوازم خانگی برقی کوچک کرد و حیلی زود با برندهای  معروف شروع به همکاری کرد.

درست از ابتدا گوستاوو سورسینا، بنیانگذار SOREL در میلان، توسط همسرش هلگا، که مسئولیت مدیریت را بر عهده داشت، حمایت می شد. به لطف تجربه و استعداد گوستاوو سورسینا برای ایجاد روابط تجاری موفق، همراه با دقت و فداکاری هلگا، همه چیز به خوبی پیش رفت و شرکت والرا به خوبی توسعه یافت و رشد بسیار کرد

در سال 1978، Soresina’s، به لطف ریشه ها و فرهنگ بین المللی خود، به دنبال مکان مناسب برای ساخت یک کارخانه بزرگتر بود و ایده انتقال شرکت به سوئیس را در سر داشت. در کانتون تیچینو سوئیس، آنها شرایط مساعدی برای توسعه تجارت پیدا کردند و Ligo Electric SA را تأسیس کردند و تولید را در کارخانه جدیدی در Ligornetto (Mendrisio) شروع کردند.

در این بین دو پسر به شرکت ملحق شدند: کلودیو در سال 1976، مسئولیت تولید، تحقیق و توسعه و مدیریت فناوری اطلاعات، فلاویو در سال 1978، مراقبت از بازاریابی و توسعه تجارت.

گوستاوو سورسینا که اکنون در 90 سالگی خود قرار دارد، مدیریت را به پسرانش محول کرده است، اما هنوز برای کمک و مشارکت در تصمیم گیری های شرکت زمان می برد. ترکیب ایده آل سنت و نوآوری مشخصه این شرکت است. والرا به آنچه صلیب سوئیس وعده داده عمل می کند و این وعده را به جهان می برد.

 

خانواده سورسینا والرا هوم راس کالا

والرا سشوار های بسیار متنوعی برای جهان ساخته است که در تمام آریشگاه ها و خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.تمام سشوار های در کشور سوئیس ساخته و مونتاژ میشوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و کم ترین انرژی را مثرف میکنند

والرا بیش از 60 سال است که در حال توسعه و تولید لوازمی برای خشک کردن و حالت دادن مو است.والرا تخصص خود را در بخش آرایشگری حرفه‌ای برای محصولات با بالاترین کیفیت و قابلیت اطمینان به کار می‌گیرد تا رضایت کاربران خصوصی و حرفه‌ای را جذب کند

ابزارهای والرا با رویکردی محترمانه به زیبایی طبیعی مو، نتایج یک ظاهر طراحی حرفه ای را ارائه می دهند.

نقطه کانونی و هدف توسعه محصول ما موهای سالم و مراقبت شده است.

ما محصولات خود را بر اساس دانش علمی صحیح در مورد مو توسعه می دهیم و به همکاری نزدیک با متخصصان مو از کلینیک های دانشگاهی، آرایشگران از انجمن حرفه ای آرایشگران و تولید کنندگان لوازم آرایشی تکیه می کنیم.

برای دیدن محصولات والرا کلید روی متن کلید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare