با سلام به کابران عزیزان هوم راس کالا،لطفا قبل از ثبت سفارش استعلام قیمت و موجودی بگیرید.سپاس

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل S9987/55

تومان 54,000,000

  • کشور سازنده: هلند
  • ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): بله
  • نوع باتری: لیتیوم
  • مدت زمان شارژ شدن کامل:1  ساعت
  • مدت زمان استفاده: 60 دقیقه
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • فناوری Aquatec Wet & Dry: قابلیت اصلاح به صورت خشک و مرطوب
  • قابل استفاده به‌صورت خشک، با استفاده از فوم یا ژل و حتی زیر دوش آب حمام
  • برنامه هوشمند و قابلبت اتصال به تلفن همراه: دارد
  • سنسور فشار هوشمند:دارد
  • مناسب برای صورت های حساس

معرفی ریش تراش سری 9000 فیلیپس

ریش تراش فیلیپس سری 9000 یک ماشین اصلاح برقی درجه یک است که نوید یک تجربه اصلاح استثنایی را می دهد. این ریش تراش که به دلیل فناوری پیشرفته و عملکرد عالی خود شناخته شده است، برای ارائه یک اصلاح نزدیک و راحت طراحی شده است، چه به صورت مرطوب یا خشک استفاده شود. در این مقاله، ویژگی‌ها، مزایا و تجربیات کاربری ماشین اصلاح فیلیپس سری 9000 را بررسی می‌کنیم و به شما کمک می‌کند بفهمید که چرا در بازار شلوغ ماشین‌های اصلاح برقی متمایز است.

ویژگی های کلیدی سری 9000

تیغه های دقیق V-Track:

یکی از ویژگی های برجسته ماشین اصلاح فیلیپس سری 9000 تیغه های دقیق V-Track آن است. این تیغه ها به گونه ای طراحی شده اند که موها را تا 30 درصد نزدیکتر به پوست می کند و از تراشیدن صاف و دقیق اطمینان می دهد. سیستم V-Track موها را به موقعیت بهینه برش هدایت می کند، حتی آنهایی که صاف یا با طول های مختلف هستند.

فناوری ContourDetect:

سرهای ریش تراش به لطف فناوری ContourDetect در 8 جهت مختلف حرکت می کنند. این به ریش تراش اجازه می دهد خطوط صورت شما را از نزدیک دنبال کند و تا 20٪ موهای بیشتری را با یک بار گرفتن جذب کند.این ویژگی به ویژه برای کسانی که ساختارهای صورت زاویه دارتر دارند یا مناطقی که معمولا دسترسی به آنها سخت است مفید است.

سیستم SmartClean:

نگهداری از ماشین اصلاح با سیستم SmartClean آسان می شود. با لمس یک دکمه، سیستم ریش تراش را تمیز می کند، روغن کاری می کند، خشک می کند و شارژ می کند و اطمینان حاصل می کند که هر روز بهترین عملکرد را دارد،این نه تنها عمر ریش تراش را افزایش می دهد، بلکه یک تجربه اصلاحی بهداشتی را نیز تضمین می کند.

تنظیمات آسایش شخصی:

ریش تراش فیلیپس سری 9000 سه تنظیمات راحتی شخصی را ارائه می دهد: حساس، معمولی و سریع. این تنظیمات به شما این امکان را می دهد که تجربه اصلاح خود را بر اساس نوع پوست و ترجیحات خود سفارشی کنید. چه پوست حساسی دارید و چه عجله دارید، تنظیماتی وجود دارد که با نیازهای شما مطابقت دارد. ریش تراش برقی با سیستم هوشمند تمیز و تراشیدن مرطوب یا خشک.

اصلاح مرطوب و خشک:

تطبیق پذیری ریش تراش فیلیپس سری 9000 یکی از مهمترین نقاط فروش آن است. می توان از آن برای اصلاح مرطوب و خشک استفاده کرد و به شما انعطاف پذیری برای اصلاح در سینک یا زیر دوش می دهد. همچنین می‌توانید آن را با فوم یا ژل اصلاح مورد علاقه‌تان جفت کنید تا تجربه شاداب‌تری داشته باشید.

عمر باتری و شارژ:

فیلیپس ریش تراش سری 9000 مجهز به باتری لیتیوم یونی با ماندگاری بالا، تا 50 دقیقه اصلاح بی سیم را با یک ساعت شارژ ارائه می دهد. علاوه بر این، شارژ سریع 5 دقیقه ای برای یک اصلاح کامل کافی است، و آن را برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند راحت می کند.

طراحی و ارگونومی:

طراحی شیک ریش تراش فیلیپس سری 9000 فقط جنبه زیبایی ندارد. طراحی ارگونومیکی آن به گونه ای است که به راحتی در دست شما قرار می گیرد و حتی زمانی که خیس است، گرفتن ایمن را فراهم می کند. ریش تراش همچنین دارای یک کیف مسافرتی است که دارای یک محفظه تهویه داخلی است که به ریش تراش اجازه می دهد حتی زمانی که در حال حرکت هستید خشک شود

عملکرد:

کاربران ریش تراش فیلیپس سری 9000 را به دلیل عملکرد استثنایی آن تحسین کرده اند. ترکیبی از تیغه های دقیق V-Track و ContourDetect فناوری هر بار اصلاح نزدیک و راحت را تضمین می کند. بسیاری از کاربران متذکر شده اند که به لطف قابلیت های موثر در گرفتن و برش مو، زمان مورد نیاز برای دستیابی به یک اصلاح صاف را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

راحتی ریش تراش سری 9000 فیلیپس:

هنگام اصلاح، راحتی یک فاکتور حیاتی است و ریش تراش فیلیپس سری 9000 ناامید کننده نیست. تنظیمات راحتی شخصی به کاربران این امکان را می دهد که تجربه اصلاح خود را با نوع پوست خود تنظیم کنند و خطر سوزش و سوزش تیغ را کاهش دهند. قابلیت استفاده از ماشین اصلاح مرطوب یا خشک نیز به راحتی و راحتی کلی می‌افزاید.

تعمیر و نگهداری:

سیستم SmartClean به دلیل سهولت استفاده و اثربخشی، مورد علاقه کاربران است. این کار زحمت نگهداری ماشین اصلاح را از بین می برد و اطمینان می دهد که همیشه تمیز و آماده برای استفاده باقی می ماند. تیغه های خود تیز شونده همچنین به این معنی است که ماشین اصلاح بدون نیاز به تعویض مکرر به بهترین عملکرد خود ادامه می دهد.

مقایسه با سایر مدل ها:

در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار، ریش تراش فیلیپس سری 9000 به دلیل ویژگی های پیشرفته و عملکرد عالی خود متمایز است.در حالی که ممکن است در سطح بالاتری از طیف قیمت باشد، سرمایه گذاری با کیفیت اصلاح و طول عمر دستگاه توجیه می شود. مدل‌هایی مانند Braun Series 9 و Panasonic Arc5 نیز انتخاب‌های محبوبی هستند، اما ترکیبی از فناوری و ویژگی‌های کاربرپسند Philips Shaver Series 9000 به آن برتری می‌دهد.

نتیجه گیری:

ریش تراش فیلیپس سری 9000 یک ماشین اصلاح برقی درجه یک است که به وعده های خود عمل می کند. با تیغه های دقیق V-Track پیشرفته، فناوری ContourDetect و سیستم SmartClean، تجربه اصلاح نزدیک و راحت را ارائه می دهد. توانایی سفارشی کردن اصلاح با تنظیمات راحتی شخصی و راحتی استفاده در حالت مرطوب و خشک، آن را به انتخابی همه کاره برای هر مردی تبدیل کرده است. در حالی که ممکن است با قیمت بالاتری عرضه شود، عملکرد و دوام ریش تراش فیلیپس سری 9000 آن را به سرمایه گذاری ارزشمندی برای کسانی که به دنبال بهترین فناوری اصلاح الکتریکی هستند تبدیل می کند.

معرفی ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل S9987/55

اصلاح ویژه با سنسور های هوشمند:

استفاده از فشار مناسب برای اصلاح نزدیک و محافظت از پوست بسیار مهم است. سنسورهای پیشرفته در ریش تراش فشار اعمال شده را می‌خوانند و سیگنال نوری نوآورانه نشان می‌دهد که آیا فشار زیادی یا کمی اعمال می‌کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا اصلاحی شخصی‌سازی شده و مناسب برای خود داشته باشید.

 

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 9

 

دقت پیشرفته برای اصلاح نزدیک‌تر: 

با۱۵۰,۰۰۰ برش در دقیقه، تیغه‌های Dual SteelPrecision خیلی نزدیک تر به پوست اصلاح می‌کنند. مجهز به ۷۲ تیغه با عملکرد بالا و خود تیزشونده هستند و در اروپا ساخته شده‌اند.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 11

 

شما را به سمت تکنیکی بهبود یافته با تعداد دفعات کمتر هدایت می‌کند:

فناوری حسگر حرکت نحوه اصلاح شما را ردیابی می‌کند و از طریق اپلیکیشن GroomTribe ما، شما را به سمت تکنیکی کارآمدتر هدایت می‌کند. پس از تنها سه بار اصلاح، اکثر مردان به تکنیک بهتری برای اصلاح با دفعات کمتر دست یافتند.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 8

 

اصلاح روان و همراه با محافظت از پوست:

یک پوشش محافظ بین سرهای ریش‌تراش و پوست شما قرار گرفته است. این پوشش از تا ۲۰۰۰ میکروکره تشکیل شده که هر میلی‌متر مربع را پوشش می‌دهند. با کاهش ۲۵ درصدی اصطکاک روی پوست، تحریک را به حداقل می‌رساند.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 4

 

برای اصلاح بی دردسر روی ریش شما تنظیم می شود:

سنسور هوشمند با تشخیص موی صورت شما، تراکم مو را ۵۰۰ بار در ثانیه می‌خواند. این فناوری به طور خودکار قدرت برش را برای اصلاحی آسان و ملایم تنظیم می‌کند.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 5

 

خطوط صورت شما را دنبال می شود:

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل S9987/55 که برای دنبال کردن خطوط صورت شما طراحی شده است، دارای سرهای کاملاً انعطاف‌پذیری است که ۳۶۰ درجه می‌چرخند تا اصلاحی کامل و راحت را فراهم کنند.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 6

 

با برنامه Philips GroomTribe حرفه ای اصلاح کنید:

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل S9987/55 خود را با برنامه GroomTribe متصل کنید و برای تسلط بر تکنیک خود آماده شوید. فقط پیشرفت خود را دنبال کنید و روال خود را شخصی سازی کنید تا به اصلاح نزدیک و مهربانی برسید.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 7

پایه شستوشو قدرتمند برای نگهداری و بهداشت:

10 برابر موثرتر از تمیز کردن با آب،پایه شستوشو قدرتمند ریش تراش شما را تنها در 1 دقیقه کاملا تمیز و روان می کند. استفاده از آن به حفظ عملکرد ریش تراش و افزایش بهداشت کمک می کند.

ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل 9987 16

قابلیت اصلاح خشک و تر:

ریش تراش مرطوب و خشک که مطابق با سلیقه شماست. میتوانید اصلاح خشک راحت انتخاب با اسن دستگاه داسته باشید، یا با فوم یا ژل مورد علاقه خود یک اصلاح مرطوب  و با طراوت را تجربه کنید.

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریش تراش سری 9000 فیلیپس مدل S9987/55”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه